Există suflete pereche?

Acest articol va fi puțin neobișnuit. Pentru că voi apela la o rugăminte.

Cu ceva timp în urmă am terminat de scris  cartea, Există suflete pereche. Dacă cele dinainte au avut o baza reala pe care s-au construit povești fantastice, ultima este inspirată din realitate. Din lumea noastră crudă în care uneori iubirea se pierde, iar durerea se cuibărește în cotloane adânci.

Rugămintea este adresată celor care pot răpi din timpul lor prețios câteva clipe pentru a citi. Voi publica aici un fragment. Și dacă voi credeți că această poveste își are locul printre cele din lumea noastră dureros de reală uneori, voi continua să caut o editură pentru publicarea ei. Nu neg că sunt dezamăgită. Cartea a fost trimisă la câteva edituri. De această dată m-am limitat numai la câteva, dar unele nici măcar nu au răspuns, o alta a ținut să precizeze că, deși cartea este extrem de interesantă, ei nu publică autori români.

Mai există și editurile unde poți publica prin finanțare proprie. Și suma nu este deloc una modică.

De aceea vă las pe voi, cei care mă urmăriți sau ați citit ce am scris până acum să decideți dacă vă doriți această carte. Dacă da, poate vom convinge editurile să se aplece și asupra oamenilor de lângă ei.

Vă mulțumesc.

Link fragment Există suflete pereche

 

Tag-uri:, , , , , ,

Un gând despre „Există suflete pereche?

  1. Lidia Iulie 11, 2016 la 6:46 am Reply

    Minunat….o poveste rupta din realitatea in care traim….am citit pe nerasuflate cele 53 de pagini….imi doresc tare mult sa aflu toata povestea…ar fi pacat sa nu o puteti publica

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton