Tata și cărțile

 

Fiecare carte pe care o scriu îmi amintește de tata. Pentru că a fost primul meu cititor, critic și îndrumător. Îmi spunea. ” Scrie fata lui tata. Scrie, că tu legi cuvintele așa de frumos…”. Iar aprecierea venea de la un om dur, militar, cu ani de carieră în spate, pentru care cuvintele însemnau propoziții cu ordine.

Am scris, am visat, am tipărit, iar acum mă cufund în lumea poveștilor de viață.

Tata nu mai este demult lângă mine. Mi-aș fi dorit să-l am aproape la editarea cărților „A doua realitate”, pentru că în ultimii lui ani de viață, devenise interesat și înțelegător față de existența energetică a corpului uman. Mi-aș fi dorit să fie lângă mine, iar zâmbetul lui să-mi dea curajul de a vorbi la lansarea cărții „Al 8-lea kreisset” la Gaudeamus.

Mi-aș fi dorit să-i pun în mână, când va fi gata, noua carte „Suflete pereche” și să discutăm despre cum poate un om să facă față suferințelor, să meargă mai departe după trădări și umiliri.

Fizic nu se mai poate. Dar am convingerea, că de undeva din Universul măreț al sufletelor umane, el, tata, urmărește cum îi urmez îndemnul, cum scriu pentru că ador cuvintele, cum învăț să spun povești lăcrimând alături de oameni și suferințele lor.

Cartea Al 8-lea kreisset (editie tipărită) – poate fi comandată și pe acest blog.

Pe  email comandaocarte@yahoo.com, trimiteti adresa unde doriti sa fie expediata cartea, numarul de exemplare. In cel mai scurt timp va voi contacta pentru a confirma comanda .

 

IMG_7708-1

Dacă doriți să citiți pe calculator/ tabletă/ mobil/ eReader, ediția ebook a cărții Al 8-lea kreisset se găsește pe Amazon pe link-ul http://amzn.to/1Hzhmap

Ce este Al  8-lea kreisset? Puteți afla aici.

A doua realitate , triptic de 3 volume, nu mai este disponibilă în ediție tipărită. De aceea puteți citi primul volum (gratuit) aici

Al 2-lea si cel de-al 3-lea volum pot fi citite pe calculator/tableta/telefon eReader de pe Amazon pe link-urile urmatoare:

Volumul 1- Lumea mea – link http://amzn.to/1qoq1YM

Volumul 2 – Lumea lui Ral – link http://amzn.to/1tIfBQG

Volumul 3 – Secretul – link http://amzn.to/1lFd0Fw

De ce A doua realitate?  Pentru că este dincolo de realitatea noastră fizică, este lumea energiilor și a nivelurilor energetice, este puterea necunoscută oamenilor de a-și transforma viața în bine. Cateva impresii aici.

A doua realitate-vol 2-2

Dacă vă place limba engleză, puteți citi primul volum din A doua realitate (AnOther Reality – My world) pe calculator/tableta/eReader/ mobil, iar link-ul este http://amzn.to/1jhf7yI

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton