Rasfat

Duminica dimineata.
Mohorata zi , ploua marunt dar destul de insistent si suficient ca sa te mureze. Parca e toamna. O toamna din aia prelunga care se va termina poate doar in vise si sperante.
Fiind duminica dimineata e ziua de rasfat. Nu prea mult. O cafea cu frisca la  LaRosa.
Azi localul e  gol. De obicei  cei matinali ca noi sunt cativa taximetristi, care isi incep ziua la o vorba de cafea. Dar azi… probabil vremea e devina. Nu merge nici televizorul, insa chiar si asa, tot imi place. E o atmosfera intima.  Poate creata de culoarea lemnului ce predomina, sau de tablourile cu iz frantuzesc ce par dintr-o alta epoca.
Imi place sa ma rasfat. Si sunt cateva locuri in care ma simt cu adevarat bine. S-au lipit de sufletul meu si poate fara un motiv anume.  Asa este Mon Jardin de la Mahmudia si… La Rosa.
Si nu vad ceva rau in a te rasfata (in ciuda carcotasilor). A face ceva ce-ti place, a merge intr-un loc care iti bucura ochii si inima, ofera acea liniste si destindere de care avem nevoie. Cunosc persoane care stramba din nas. De ce sa cheltui banii pe cafea cu frisca, cand pot sa mi-o prepar si singur? Nu-i judec. Dar le expun punctul meu de vedere, un pic diferit de al lor.
Cafeaua pot sa mi-o fac singura. Frisca o cumpar sau o prepar in cateva minute. Insa, oricat de bine ar fi acasa, uneori simt nevoia sa vad si alta lume. Alte interioare, alti oameni. Ma bucur sa fiu servita si le multumesc cu un zambet celor care o fac.
Ma uit in jur si simt pulsul unei mici comunitati. Oamenii inca socializeaza. Chiar daca primul lucru, dupa ce se aseaza pe scaun este sa butoneze mobilul.  Discuta, rad (intre timp au mai aparut si alte persoane in local), isi spun pasurile, negociaza sau pur si simplu se bucura de aceasta zi de weekend.
Lumea cred ca ar fi mult mai buna, daca ne-am gasi timp sa facem si altceva. Sa ne rasfatam, sa radem, sa socializam.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton