Petiție împotriva cretinismului

M-am săturat de cretinismul de la televizor. Din unele ziare sau din mediul online.
Suntem chiar atât de tembeli încât ne pot manipula după cum au chef și toane? De ce avem nevoie de show-urile de după-amiază, în care vedem fel de fel de pretinși oameni, vedete de mucava și piți de variante?

Asta e modelul la care trebuie să adere tineretul? Să-și facă selphie în chiloți/ sutien în fața oglinzii? În asta constă inteligența și frumusețea unui om? M-a oripilat ceea ce am văzut astăzi (și de obicei nu mă uit, dar am avut treabă la bucătărie și i-am dat drumul la TV), într-un show în care marea bombă era prezența cuiva în hainele lui Isus, după ce a pozat  de câteva ori în chiloți.

Nu cunosc nivelul de audiență al acestor show-uri. Dar faptul că rezistă pe post înseamnă că există oameni care se uită.

În locul unei emisiuni culturale (nu neapărat sofisticată sau alambicată) văd chiloți, sutiene, buze umflate, silicoane… O să spuneți că asta-i democrație: fiecare să se uite unde vrea și probabil mă veți trimite la National Geografic. Numai că acest canal că nu-i post românesc. Pe posturile românești găsești ” Ia uite Românie. Asta da paranghelie” , ” Bombe” și iar ”bombe” că mă întreb cum de n-au sărit în aer tele viziunile cu atâta ”muniție” pe ele.

Oameni buni, chiar nu ne mai pasă de imaginea pe care încearcă să o inoculeze tv-ul în mintea noastră?  Noi, cei născuți un pic mai demult, poate reușim totuși să ne distanțăm, dar unii tineri? Văd modele de urmat în schimonoseala de la TV? Dacă da, e grav.

E vorba de un viitor care se distruge încet dar sigur. Și poate chiar voit.

Dragi tineri, dacă noi nu am reușit să ne realizăm visurile, să vă oferim țara îndestulătoare și la care să vă gândiți cu drag, măcar voi luptați să faceți ceva, căutați adevăratele valori și spuneți pas emisiunilor degradante de la TV. Pentru voi și copiii voștri. România nu-i a pițipoancelor și a siliconatelor care nu știu să lege două vorbe. Ele/Ei nu vă reprezintă.

România e o țară extrem de frumoasă iar oamenii acestor locuri au obiceiuri și tradiții care nu și-au alterat frumusețea cu trecerea timpului. Învățați să le prețuiți și să le transmite-ți mai departe. Ca să fiți mândrii de voi, iar copii voștri sa-și amintească cu drag de unde le-au învățat.

Noi am ratat acest tren, dovadă fiind ceea ce vedem la TV. Însă ar fi păcat s-o faceți și voi. Învățați din greșeli. Nu le repetați!

pen

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton