Sfârșit de an

Doar câteva zile și ne luăm adio de la 2014.
Vă propun să nu facem bilanțuri.
Să nu ne amintim de momentele neplăcute, iar dacă totuși o facem să le acoperim cu gânduri de fericire pentru că am reușit să le depășim, bucuroși că am mai învățat ceva.

Să nu ne lăsăm copleșiți de tristețea timpului care trece. Timpul e doar o idee, ceva ce trebuie măsurat și catalogat conform matematicii vremurilor. Timpul se măsoară doar în valoarea sentimentelor, a apropierii de cei dragi, a clipelor în care am râs și zâmbit din toată inima.

Să nu-i urâm pe cei care au încercat să ne facă rău în anul care aproape a plecat. Și-au irosit resursele și au consumat stelele nemuritoare ale sufletului pentru lucruri meschine. Fiecare lacrimă de-a noastră a adus un zâmbet în inima lor, dar fără a realiza că e un zâmbet amar, care a făcut o gaură neagră ce cu timpul le va înghiți sufletul. Noi i-am iertat. Nu le-am aprobat și nici nu le-am judecat comportamentul. Doar ne-am folosit tristețea și regretul pentru a merge mai departe, a ne descătușa din lanțurile cu care au încercat să ne înconjoare. Ne-am recuperat energia și asta este tot ceea ce contează.

Să nu ne gândim la viitor. Un drum este predestinat pentru fiecare. Un început și un sfârșit. Depinde însă de noi pe care-l alegem. Și de aceea  chiar dacă e plin de colb și gropi îngrozitoare, undeva se află un capăt. Și nu e neapărat sfârșitul. Poate un alt început.

Să nu uităm nici o secundă că viața e frumoasă. Natura ne înconjoară mereu cu splendidele ei culori ( priviți cu câtă eleganță, acum iarna,  a acoperit negrul, cenușiul și maro-ul cu albul pufos și pur al zăpezii). Natura poate să zâmbească și să renască mereu. Noi putem?

De aceea, trebuie să zâmbim anului care se apropie, să-l întâmpinăm cu inima plină de iubire, să râdem din tot sufletul, să ne bucurăm pentru fiecare clipă a vieții.

La mulți ani și fie ca fericirea și iubirea să vă fie ghid în 2015!

New-Year-2015-

Imagine preluată de pe http://www.happychristmaswishes.com/ro/2014/12/new-year-2015-greetings-pics.html

 

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton