Hai să serbăm Ziua Fericirii

Prima zi de primăvară…astronomică. De acum încolo iarna ar trebui să plece de pe meleagurile noastre. Sper că și-a pus în bagaje temperaturile scăzute, fulgii albi și pufoși de nea, vântul năprasnic și picăturile înghețate.

Îmi plac enorm 2 anotimpuri: primăvara și toamna. Sunt perioadele de tranziție când natura se colorează cel mai frumos.

Dar azi este și ZIUA FERICIRII.

De multe ori m-am întrebat de ce au nevoie oamenii ca să fie fericiți? De bani, foarte mulți bani? De prieteni și compania lor? De familie, pe care să o simtă aproape și la bine și la rău?

Sau pur și simplu au nevoie de viață și simplitatea ei, de liniște și pace în jur, de apropierea oamenilor sinceri?

Poate nu-i chiar atât de greu să fim fericiți, să apreciem ceea ce avem, să învățăm că dăruind fericire vom avea parte de ea la rândul nostru.  De cele mai multe ori noi suntem vinovați pentru nefericire. Pentru că ne raportăm la o mulțime de obiecte materiale și uneori vedem doar partea negativă a evenimentelor. Și atunci suferim. Îndepărtăm fericirea punând-o la zidul neputinței, secătuindu-ne viața și pacea interioară. 

Uneori cred că viața este de fapt extrem de simplă, însă noi oamenii am făcut o artă din a o complica. Și bineînțeles că suportăm consecințele.

Dar azi e ziua ei… a fericirii de care am uitat să ne bucurăm. Și se cuvine să o celebrăm așa cum merită. Cu zâmbetul pe buze, râzând, alungând norii negrii ai grijilor și invidiei, privind oamenii cu bucurie, oferindu-le un zâmbet și o caldă îmbrățișare.

Azi avem DREPTUL DE A FI FERICIȚI!

Imagine

 

Tag-uri:, ,

Un gând despre „Hai să serbăm Ziua Fericirii

  1. popasuriinviata Aprilie 5, 2014 la 2:23 pm Reply

    Cand eram mai tanar, credeam ca toti oamenii sunt fericiti, cu exceptia mea. Apoi mi-am dat seama ca ei, la fel ca si mine, vorbeau doar despre lucrurile frumoase din vietile lor, lasand deoparte propriile tristeti. Fericirea nu are o definitie si poate imbraca diverse manifestari. Unii vor numi fericirea ca fiind timpul scurs intre doua tristeti, pe cand altii o vor cauta ca orbetii fara sa-si dea seama ca o au alaturi.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton