E bună la ceva

Cine? Zăpada… aia multă care blochează șosele și trotuare și te obligă să mergi pe cărări indiene, să ții pasul cu mulțimea și să îți ascunzi nasul și degetele în fulare și mânuși.

Ei, nu vorbesc despre beneficiile ei pentru agricultură, sănătate (triere microbi :)) aer, etc. Eu mă refer la bunătatea ei pentru noi, oamenii de rând.

În primul rând facem mișcare. Unii dintre noi am redescoperit mersul pe jos, cadențat, scârțâitor, alunecător pe alocuri, condimentat cu exerciții de echilibristică și de respirație adaptate temperaturilor cu minus.

Și dacă facem mișcare, mai vedem și orașul. Oraș acoperit de munți de zăpadă, de streșini încovoiate,  de oameni echipați de schi, de câțiva căței zgribuliți și înfometați, de copaci ninși și de ape înghețate.

Apoi mai e și exercițiul fizic de deszăpezire pentru o scară, o stradă, o mașină, o potecă… Se găsește din plin, doar bună-voință să fie.

Și după cum scrie în cărți orice exercițiu fizic  trebuie să fie acompaniat și de o dietă. Și e dieta… Niet Prăjituri. Rafturile cofetăriilor din oraș au stins luminile. Deci, încă un beneficiu pentru sănătate și…buzunar.

Și dacă tot am ajuns la capitolul financiar, cred că hypermarket-urile (Lidle, Kaufland) își cam critică responsabilul pentru alegerea locațiilor, pentru că fiind în afara orașelor, unii dintre noi, care n-am avut cum să scoatem mașinile, le-am sărit zilele acestea din planul de vizitare. Și deci am făcut economie în detrimentul buzunarului lor. Bine, am alimentat buzunarul micului magazin de cartier, dar cheltuiala nu se compară cu cea de la supermarket unde îți atrag privirile și alte produse mai puțin necesare.

Deci, ZĂPADA e chiar bună!

doi

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton