Happy, happy…anniversary!

Ura! Am crescut și m-am făcut mare. Azi am împlinit 2 ani. Cel puțin așa m-a anunțat WordPress-ul.

Deci, acum doi ani, în ianuarie, la puțin timp după sărbătorile de iarnă m-am decis să deschid acest blog, din dorința de împărtăși cu cei care poposesc pe paginile mele, din gânduri și preocupări.  De la o zi la alta e un blog-jurnal, dar care prezintă mai mult din pasiuni și caută răspunsuri la zeci de întrebări care îmi frământă mintea.

Dacă v-ați făcut timp să ”răsfoiți” articolele, v-ați putut da seama că mă preocupă cărțile, că ador filmele și din când în când îmi fac de lucru cu elementele supranaturale.

A fost un timp când discuțiile despre energii, mistere energetice, efecte de piramidă sau auri energetice mi se păreau prostii. Termenul de extraterestru nu îl asociam decât cu povestirile științifico-fantastice din lumi închipuite de scriitori cu multă imaginație.

Dar… ceva s-a întâmplat. Și nu este vorba de miracole. Poate doar o deschidere bruscă spre alte domenii, sau poate doar curiozitatea. Și astfel am devenit interesată și de acest domeniu. E și motivul pentru care s-au născut cele două volume alte seriei A DOUA REALITATE.

În acești doi ani am încercat să nu scriu articole despre lumea politică alandala din România. Am eșuat, pentru că au fost momente în care furia a biruit rațiunea și am simțit nevoia unei eliberări. Iar apoi a venit criza economică, un bau-bau al vremurilor noastre. Dar pentru mine a însemnat și un lucru deosebit: s-a ”născut” cartea AL 8-LEA KREISSET.

De asemeni, în paginile blogului am punctat și dragostea pentru munte și călătorii. Locurile pe care le-am vizitat constituie material documentar pentru cărțile pe care le scriu. Dacă n-aș fi străbătut țara asta în lung și în lat, cu familia sau cu prietenii, poate cărțile ar fi rămas încă ascunse în cotloanele minții, așteptând alte timpuri prielnice.

Și au trecut doi ani. Urmează trei, patru… Nu știu la ce număr mă voi opri, dar vă asigur că mai am multe de spus.

Vă mulțumesc pentru timpul alocat frânturilor de gânduri din viața mea și vă ofer o cupă de șampanie.

champagne_toast

Poză preluată de pe: http://www.121.ro/forum/bun-venit-la-cafeneaua-f1/o-duminica-frumoasa-t19447.html

Tag-uri:, , , ,

7 gânduri despre „Happy, happy…anniversary!

  1. Haotik Ianuarie 8, 2013 la 6:34 pm Reply

    La cat mai multi ani cu blogul si sa iti aduca satisfactile pe care le doresti.

    • violetabalan Ianuarie 8, 2013 la 6:39 pm Reply

      Vă mulțumesc. În primul rând mi-a adus niște prieteni… și e un lucru minunat.

  2. Creativitatelafeminin Ianuarie 9, 2013 la 7:12 am Reply

    La mulți ani, Violeta! …pentru cei 2 ani împliniți de ”blogărit”, pentru volumul editat(BRAVO, BRAVO!!!) și pentru anul 2013!
    Sănătate, iubire, armonie!
    Un gând bun, o vorbă pe măsură și-un zâmbet din toată inima de pe meleaguri nemțene!
    Cum nimic nu-i întâmplător în viață, Violeta, te invit cu drag la Clubul de lectură online, să împărtășim din iubirea pentru lectură și scris, bineînțeles!
    Avem stabilită și-o tematică – ”Marile speranțe”(Charles Dickens), ”Cât de plină ți-e găleata?”(Tom Rath&Donald O. Clifton) și-un volum drag inimii tale.
    Te așteptăm cu drag!
    …2 săptămâni pentru lectura respectivă, ce zici, sunt suficiente?…

    Cu drag,

  3. petrutsci7 Ianuarie 9, 2013 la 10:51 am Reply

    Bravo,felicitari si….la cat mai multe postari !!!

  4. Claudia Ianuarie 14, 2013 la 8:36 am Reply

    La multi ani si cat mai multe postari! 🙂
    Felicitari si pentru reusita de a publica inca o carte 🙂
    Poate o sa reusesc si eu sa o citesc.

    • violetabalan Ianuarie 14, 2013 la 5:26 pm Reply

      Vă mulțumesc pentru că mi-ați vizitat blogul și pentru urări. Mi-aș dori să puteți citi cărțile pe care le scriu. Mă interesează foarte mult părerea cititorilor.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton