Amintiri din trecut, speranțe pentru viitor

Mai sunt câteva zile și despre anul 2012 vom vorbi la trecut.
Dar deocamdată încă 2012 este prezent iar ultima filă a calendarului îmi confirmă. Și oricât aș vrea să fiu de dură, nu pot alunga însă sentimentul nostalgiei. E încă un an pe cale de-a dispare din viața mea. Dacă ar fi să fac un bilanț… aș spune că:

1. Pe plan profesional nu mi-a adus nimic deosebit (dacă accept că profesia nr.1 este cea de inginer).

2. Dacă însă pun pasiunea pe locul unu (și știu că este job-ul meu de suflet), atunci lansarea cărții Al 8-lea kreisset reprezintă o mare bucurie. Am avut emoții, m-am bâlbâit, am avut chiar senzația la un moment dat, că în ditamai încăperea de la Romexpo cineva a aspirat tot aerul, lăsându-mă fără posibilitatea de-a respira, am trecut de la extaz la mâhnire și apoi la fericire… dar toate au constituit o experiență fascinantă, pe care nu mi-aș fi iertat-o dacă o ratam.

Le mulțumesc celor de la Editura Tracus Arte pentru șansa oferită, precum și familiei care a făcut posibilă deplasarea mea la București.

3. Dacă mă uit în jur și-mi amintesc de momentul sfârșitului de an 2011, mai sunt încă multe lucruri pe care mi le-am dorit și nu s-au realizat. Poate o să le adaug pe lista de anul acesta sau poate am înțeles că nu aveam nevoie de ele și le voi uita.

4. Ar fi trebuit să încep cu sănătatea, știu. Pentru că este bunul cel mai de preț al ființei umane, dar am lăsat-o la sfârșit pentru că întotdeauna cea din urmă va fi prima.

Ce îmi doresc pentru anul ce vine?

În primul rând îmi doresc să aud. E marele secret pe care vi-l împărtășesc la sfârșitul acestui an, cu speranța că anul viitor voi putea să scriu AUD, cu cele mai mari caractere existente.

Îmi doresc sănătate și fericire alături de familia mea, dragostea lor să reziste micilor valuri de furtună iscate de mine, să ne înconjoare succesul și reușita în ceea ce facem.

Îmi doresc un număr cât mai mare de prieteni. Nu sunt o singuratică, nu-mi place izolarea, îmi place să râd, să glumesc și să simt că trăiesc alături de cei dragi.

Și mai am o singură dorință: să-mi citiți cărțile. Să primiți în casele voastre darul cuvintelor mele transpuse pe foi albe de hârtie, să iubiți și să urâți alături de personajele mele, să puneți întrebări și să căutați răspunsuri care mie mi-au scăpat.

Vă urez un an în care visele voastre să devină realitate (A doua realitate), în care ținuturile în care locuiți să fie prospere și să nu devină niciodată kreissere (Al 8-lea kreisset).

LA MULȚI ANI!

cupe de sampanie

Imagine preluată de pe site-ul http://www.trilulilu.ro/imagini-evenimente/va-invit-si-la-o-cupa-de-sampanie-de-ziua-mea

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton