Suferința

Azi am fost să văd un cățeluș. Îl cheamă Lăbuș (are 6 ani) și este foarte bolnav. Îmi este drag acest cățeluș pentru că îl știu de când era mic și alerga prin toată casa ca apoi să zburde la curte și să traseze adevărate brazde în maratonul lui printre plante.

De câteva zile este însă bolnav și nu pare să se îndrepte spre calea cea bună. I-au paralizat întâi lăbuțele din spate ca apoi să devină inutilizabile și cele din față.

Probabil are dureri foarte mari, pentru că orice încercare de a-l ridica îl face să scheaune.

Așa cum am mai spus odată, prezența unui animal lângă tine te schimbă iremediabil. Îmi amintesc că demult îmi era frică de câini, dar Sparky( de 5 ani membru al familiei noastre) mi-a insuflat dragostea pentru animale.

M-am uitat astăzi la Lăbuș și i-am văzut ochii triști și îndurerați. Și m-am întrebat de ce? E doar un suflet nevinovat, care în aceste momente suferă cumplit. Și nici nu poate spune, nici nu se poate plânge… își leagănă doar durerea prin mișcări spasmodice ale lăbuțelor.

Nu înțeleg. De ce trebuie să sufere? Se spune că omul prin suferință plătește anumite păcate. Dar un animal? Ce păcate poate avea? Să fie vorba de karma?

Cu toate că e un moment greu încerc să nu-mi pierd speranța. Cumva, acest cățeluș își va reveni. Se va ridica și va merge iar durerea va dispare din viața lui. Am încredere.

Poza preluata de pe site-ul http://www.imagini-poze.com/2012/06/poze-cei-mai-frumosi-caini-de-rasa.html

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Suferința

  1. eufrosin Octombrie 7, 2012 la 3:38 pm Reply

    Mai bine ii faceati o poza chiar lui Labus! Sper ca nedejdea Dvs., sa fie rasplatita.

    • violetabalan Octombrie 7, 2012 la 3:44 pm Reply

      Oh…nu. Imaginea lui bolnav… E ceva foarte trist.

  2. carmencatana Octombrie 8, 2012 la 11:44 am Reply

    Buna ziua,Violeta, Ma rog ca tate problemele fizice legate de Labus sa fie identificate,scoase la lumina si vindecate pentru ca Labus sa se umple de lumina si viata.Ma rog de asemenea ca toata eficacitatea acestei rugaciuni sa fie sporita de o suta de ori si mai mult!Trimit integral toate efectele acestei vindecari catre Labus,cu iubire!Repeta ,te rog ,aceasta rugaciune timp de 6 min. de trei ori pe zi.Daca o vei face cu iubire…si sunt sigura de asta..va functiona.Iti recomand sa cumperi si sa citesti Alexander Loyd „Codul vindecarii”Se poate comanda si online.Succes!

    • violetabalan Octombrie 8, 2012 la 4:14 pm Reply

      Bună seara. Nici nu vă puteți închipui cât de mult mă bucură comentariul, pentru că eu aplic codul vindecării pentru mine cam de 2 luni dar n-am găsit informații despre ce să spun în cazul lui Lăbuș. De două zile caut și pe site-uri românești și pe cele în limba engleză. Cartea face referire la codul vindecării pentru altă persoană, deși pomenește și de efectele pe care le are asupra animalelor. Vă mulțumesc din suflet pentru afirmațiile trimise.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton