Alegerea ne aparține

”În aceea zi, am început lecțiile. Ral, profesorul meu răbdător, îmi explica, arătându-mi pe un atlas, după cum a denumit lucrul ciudat din fața noastră și care nu semăna în nici un caz cu atlasul din lumea mea, ce sunt energiile, câmpurile energetice, energia universului și nivelele energetice. Îl ascultam, concentrându-mă pentru a fi cât mai atentă deși mi se învârtea capul de atâtea noțiuni noi. Nu mă ajuta nici faptul că eram atât de aproape de el iar ochii mă tulburau ca de obicei.” – fragment A DOUA REALITATE, VOLUMUL II ( Cartea A DOUA REALITATE, VOLUMUL I, poate fi citită gratuit aici).

Există teorii care susțin că orice om are corpul ”apărat” de un câmp energetic pe care mulți îl denumesc aură energetică. Se spune că aura este de fapt o a doua ”piele”, mult mai complexă, care ne însoțește pretutindeni și a cărei culoare ne indică starea psihică, emoțională sau de sănătate. Dacă am putea s-o vedem probabil am fi scutiți de multe neplăceri ulterioare.

Fiecare om are control asupra ființei sale energetice. De cele mai multe ori însă refuzăm să o acceptăm și ne adâncim în ignoranță. Cred că problema rezultă din faptul că nu este ceva palpabil. Ochiul nu vede, nasul nu miroase, mâinile nu pot pipăi. Și dacă într-adevăr existența ei este reală( pentru că trebuie să recunosc că uneori apar semne de îndoială), de ce nu avem măcar capacitatea de-a o vedea?

Energeticienii spirituali spun că:

– Putem avea avea o aură sănătoasă și frumoasă pentru că o putem curața și întări. Totul depinde doar de voința mintii și a spiritului, prin capacitatea de-a echilibra eu interior cu legile universului.

– Aura sănătoasă este un magnet pentru oameni pozitivi, pentru noroc și șansă.

– Aura sănătoasă contribuie la creșterea încrederii, a stării de sănătate a organismului și la perceperea vieții cu mult optimism.

Stările negative( tristețe, deznădejde, mânie, ură, infatuare), încercările la care ne supune viața au rolul( spun tot energeticienii spirituali) de-a micșora aura astfel încât anumite zone devin vulnerabile în fața atacurilor energetice și nu numai. Aceste zone sunt breșele care permit atacul organismului fizic cu elementele nocive din mediul înconjurător, având ca finalitate apariția bolilor.

–  Aura poate fi asemuită cu un foc viu, care protejează și încălzește corpul material, dar atunci când flacăra nu este întreținută, încet, încet ea se stinge.

– Aura reprezintă firul de legătură între părțile corpului, hrănindu-l cu energie și protejându-l de influența lumii exterioare.

– Aura este individuală, asemeni unui cod numeric personal dat de univers pentru a ne identifica în oceanul de energii ce guvernează lumile. Ea ne protejează și ne face să fim unici.

Dacă îi recunoaștem existența sau nu, dacă acceptăm să ne ordonăm viața ținând cont și de ea, este alegerea noastră.

Poza preluata de pe site-ul http://online.avantajlastart.net/tag/aura-energetica/

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Alegerea ne aparține

  1. motolady Mai 7, 2012 la 8:44 pm Reply

    Sa-ti explic stiintific:
    1. orice substanta emite radiatii electromagnetice (am facut experiment la facultate pe tema asta)
    2.in corpul uman circula tot felul de curenti electrici. Dovada sunt EKG, encefalograma care fix asta masoara: curentii
    3. corpul uman este format tot din substante, deci si el emite radiatii electromagnetice
    Acele radiatii sunt numite „aure” de catre iubitorii de paranormal. Nu e nimic paranormal aici, e stiinta pura. Si nu poti vedea aura pentru ca radiatiile au o lungime de unda care se afla in afara spectrului vizibil. Din cate stiu, radiatiile emise de corpul uman fac parte din categoria microundelor.

    E normal si sa-ti poti influenta singur aura. Cand esti nervos, corpul tau functioneaza altfel decat cand esti vesel, implicit si radiatiile se schimba. Nelamuriri?

    • violetabalan Mai 8, 2012 la 3:38 am Reply

      Multumesc pentru informatii, dar nu-mi aduc aminte sa le fi cerut. N-am avut si nu am nelamuriri.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton