Ora de dirigenție

Aseară am avut de pregătit o temă la dirigenție. Adică nu eu. Băiatul meu a avut o temă de pregătit, însă ea implica o activitate de grup. Iar subiectul temei este familia.

Inițial m-am gândit să scap ieftin prin utilizarea definiției din dicționar urmată de o extindere a subiectului pe această temă. Dar m-am răzgândit și am căutat ceva simplu și pe înțelesul tuturor. Și am conceput următoarea definiție:

FAMILIA este locul în care:

– te naști și crești;

– înveți să vorbești și să iubești;

– înveți să străbați cărările vieții;

– înveți să lupți pentru idealuri;

– înveți să ierți și să fii iertat;

– înveți să dăruiești pentru a primi;

– simți gustul durerii și bucuria victoriei;

– ca mai apoi, după ce ți-au crescut aripile maturității, să-ți iei zborul spre  strălucirea vieții.

Pentru fiecare idee de mai sus, soțul meu a căutat câte o poză sugestivă, băiatul a adăugat și el câteva cuvinte apoi le-au așezat frumos într-un document word pe care l-au  printat.

Dimineață, totul a fost lipit pe o foaie format A3. În felul acesta ne-am îndeplinit sarcina de muncă colectivă pentru ora de dirigenție.

Numai că tema nu s-a mai discutat la dirigenție. Au fost alte subiecte( gen obrăzniciile din clasă), mai presante. Eu însă nu disper. Poate se va discuta ora următoare, pentru că întotdeauna este incitant să-i pui pe părinți alături de copii într-o activitate de grup.

 

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton