Cand sunt trista

Cand sunt trista, necajita si de toate depasita… as vrea sa ma teleportez la munte. Desi beneficiez din plin (in sfarsit) de zapada in mica mea urbe, lipseste insa mirosul de brad, aerul tare al muntilor si privelistea pe care o ofera crestele pana in inaltul cerului.

Problema este insa ca acum, chiar daca printr-o minune m-as putea afla la munte, tot n-as scapa de tristete pentru ca am facut o tampenie. 

Acum cateva saptamani am inceput sa scriu o noua carte. Entuziasmata de ideile care au incoltit de ceva timp in minte, am trecut la treaba, utilizand fiecare clipa pentru a le contura. Dar aseara, ceasul rau a vrut sa-mi dea o lectie. Ca si cum trebuia sa fiu pedepsita. De ce? Nu-mi aduc aminte sa fi facut ceva rau, sa am polite de platit…

Am varsat o cana cu apa pe masa unde se afla laptopul si precum in legile lui Murphy, apa trebuia sa sara si pe taste si sa ajunga, se pare pana la placa video.

Durerea mare este, ca doar in acel laptop am toate notitele pentru noua carte, am formatul Word de la  A DOUA REALITATE , am o multime de poze si fisiere cu adrese utile  si notite importante ale unor viitoare carti. Ma simt legata de maini si extrem de descumpanita  poate si din cauza faptului ca m-am obisnuit sa-l am la indemana de fiecare data cand ” se naste” vreo idee.

In mod cert insa, ma doare cel mai tare pierderea informatiilor pretioase. Se va rezolva, cu siguranta. Daca este „prajit” probabil voi recupera hardul si datele, dar toate aceste lucruri dureaza, ca sa nu mai spun ca va trebui sa iau in considerare perspectiva cumpararii unui notebook nou.

Binenteles ca imi este foarte usor sa dau vina pe acel ceas rau ( am observat ca suportam mai usor anumite lucruri daca dam vina pe altii) si sa nu recunosc ca sunt cascata, neatenta, ca aceea cana de apa nu avea ce sa caute pe masa unde se afla leptopul. Dar observatiile si regretele sunt de prisos, ce-i facut s-a facut… iar eu va trebui sa gasesc o solutie pentru a-mi reordona ideeile pentru noua carte.

SFAT: Locul lichidelor nu este langa notebook-uri, unitati centrale, televizoare… sau alte aparate electronice…decat daca aveti chef sa le distrugeti, sa le faceti o baie, sa le curatati de „impuritatile” muncii voastre(in cazul calculatoarelor).

   

Sursa poza: http://www.util21.ro/relaxare/poze-IT/poze-laptop-Amilo-Pro.htm

3 gânduri despre „Cand sunt trista

  1. narit Ianuarie 29, 2012 la 11:18 am Reply

    Momentul este nasol dar un motiv de tristete… prea mare. Am patit-o si eu in decembrie, cind mi s-a ars hardul si inca ceva in laptop… disperare mare, noroc ca aveam un backup de date din februarie si am salvat o mare parte din date (inclusiv romanul, care era salvat in 10 locatii)… pentru hdd, am un set de cabluri speciale, care se conecteaza la hardul scos din laptop si la un usb de la un alt calculator, recuperindu-se toate datele… simplu si eficient, daca doriti va stau la dispozitie. Daca lichidul a scurtciruitat doar conexiunea la tastatura, se inlocuieste relativ ieftin…adica cam 150 lei o tastarua noua… depinde si de marca laptopului… deci, cablurile sunt pregatite 🙂

    • narit Ianuarie 29, 2012 la 11:20 am Reply

      rectific NU un motiv de tristeti

    • violetabalan Ianuarie 30, 2012 la 6:00 pm Reply

      Mulțumesc mult pentru oferta, dar deocamdată soțul meu l-a dus la o cunoștința la reparat. Din diagnosticul pus de el, am ars placa video, pentru ca n-am avut răbdare să se usuce…Eu când fac o boacănă…o fac ca lumea, nu mă joc…:).O să vă contactez dacă nu reușesc să recuperez datele din el…ceea ce mă interesează de fapt.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton