Nevoia de eliberare

Mai sunt câteva zile şi ne luăm adio de la anul 2011. Nu vreau să devin patetică dar risc o analiză: anul 2011 a fost un an, normal din punct de vedere familial, cu împliniri şi eşecuri. Am avut parte de o mare bucurie( împlinirea unui vis dealtfel), prin publicarea primelor două volume a tripticului A DOUA REALITATE( citiți Volumul I gratuit aici) dar am ”beneficiat” de multă agitaţie la locul de muncă.

Din punct de vedere profesional, atât pentru mine cât şi pentru colegii mei a fost un an stresant.  Iar acest lucru s-a văzut extrem de bine aseară la Winter Party de la restaurantul Delta Dunării, de pe faleza fluviului.

Trebuie să recunosc că am acceptat destul de greu invitaţia şi am fost reticentă, dar la insistenţele colegilor, am spus OK până la urmă. Petrecerea a fost una reuşită, se pare că ” cea mai reuşită” de până acum (după spusele unui coleg) şi mi-ar fi părut rău să lipsesc.  Dar este prima petrecere la care am simţit nevoia oamenilor de a folosi dansul, râsul, jocurile ca pe modalităţi de evadare. A fost locul excelent pentru eliberarea „tensiunilor jobice”, pentru a uita de problemele zilnice şi stresul aferent. S-a râs, s-a dansat, s-au făcut glume, urări, dar mai ales s-a socializat. Şi pentru acest lucru a fost nevoie doar de puţină mâncare, de câteva pahare de vin, revigorantele fructe, muzică şi un chef nebun de a face şi altceva decât ritualul zilnic.

Marile companii folosesc această modalitate pentru a suda un colectiv. Pentru că la un asemenea eveniment oamenii se comportă altfel. Se pot transforma din rigizii greu suportabili în elemente cheie sau binecunoscutele suflete ale petrecerii. E suficient să ciocneşti un pahar de vin cu un necunoscut pentru a face un prim pas în socializare. Iar oamenii au nevoie în preajma lor de alţi oameni, de zâmbetul lor, de privirea lor, de cuvinte.

Altfel îi cuprinde depresia singurătății.

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Nevoia de eliberare

  1. nicolae ariton Decembrie 25, 2011 la 9:26 am Reply

    Craciun fericit si sa vina si volumul al treilea !

    • violetabalan Decembrie 25, 2011 la 9:37 am Reply

      Multumesc. Craciun Fericit si un An Nou plin de bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. La multi ani!
      Volumul III…stiu ca intarzie, dar… e independent de vointa mea. La anul…cu siguranta va apare.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton