Nevoia de evadare

Cred că marea majoritate dintre noi ne petrecem zilele după un anumit tipar. Casă- servici, servici-casă, probleme și acasă și la servici, decizii și hotărâri amânate și adoptate în ultimul moment, alergătură între job-magazine-casă și inevitabil bombardamentul mediatic cu care ne ”îndoapă” presa zi de zi.  O viață galopantă.

Și între toate aceste lucruri pe fugă, între galopul exorbitant at orelor, minutelor și secundelor visăm la evadare. Tânjim din tot sufletul după clipa noastră, doar a noastră, în care să putem spune sunt DOAR EU. Nu e vorba de egoism, e doar necesitatea unui moment în care să te detașezi de tot și de toate, în care să-ți încarci bateriile pentru zilele următoare.  Personajele lui Coelho caută evadarea și liniștea în deșert. Eu aș căuta-o la munte, dar mult mai la îndemână îmi sunt cărțile. Reușesc să mă pun în pielea personajelor, să trăiesc evenimentele împreună cu ele, să exist în lumea lor, evadând și uitând pentru o clipă de lumea noastră aspră.

Cărțile sunt pentru mine cea de-a doua realitate. Acesta este și unul din motivele pentru care am scris A DOUA REALITATE. Am dorit să ofer cititorilor o portiță de evadare, o altă lume în care lucrurile să nu fie atât de complicate, în care fiecare clipă să însemne ceva și în care iubirea să reprezinte totul.

AM DORIT SĂ EVADEZ, DAR SĂ LE OFER ȘI ALTORA POSIBILITATEA DE A-ȘI LINIȘTI SPIRITUL, DE A SE RELAXA ȘI MAI ALES DE A VISA.

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton