A doua realitate – Volumul I – CITEȘTE GRATUIT

A DOUA REALITATE  ( Click pentru a citi gratuit.)

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

11 gânduri despre „A doua realitate – Volumul I – CITEȘTE GRATUIT

  1. Povestea unei cărți (V) « Violeta Balan Noiembrie 22, 2011 la 3:48 pm Reply

    […] că meditația este poarta spre tinerețea veșnică. Atunci este oare de condamnat alegerea Dianei (A doua realitate, volumul I), care preferă o lume ce-i oferă secretul […]

  2. Nevoia de evadare « Violeta Balan Noiembrie 29, 2011 la 4:30 pm Reply

    […] sunt pentru mine cea de-a doua realitate. Acesta este și unul din motivele pentru care am scris A DOUA REALITATE. Am dorit să ofer cititorilor o portiță de evadare, o altă lume în care lucrurile să nu fie […]

  3. […] le mulțumesc din suflet. Alte impresii aici. A doua realitate- Volumul I poate fi citit GRATUIT aici. A doua realitate-Volumul I Rate this: Like this:LikeBe the first to like this post. This […]

  4. Povestea unei cărți (IV) « Violeta Balan Decembrie 10, 2011 la 6:52 pm Reply

    […] De ce Diana trebuie să plece în lumea lui Ral cu piatra de chihlimbar( A doua realitate, Volumul I)? […]

  5. Lista Place/Nu place. « Violeta Balan Decembrie 11, 2011 la 3:32 pm Reply

    […] plac misterele, precum cel de la Colți, sau cel de la Bozioru- Fiscici-Nucu (am scris în cartea A doua realitate volumul I despre ele) și simt adrenalina care se naște odată cu pătrunderea adânc în […]

  6. Nevoia de eliberare « Violeta Balan Decembrie 18, 2011 la 3:01 pm Reply

    […] unui vis dealtfel), prin publicarea primelor două volume a tripticului A DOUA REALITATE( citiți Volumul I gratuit aici) dar am ”beneficiat” de multă agitaţie la locul de […]

  7. Alegerea ne aparține « Violeta Balan Martie 4, 2012 la 4:19 pm Reply

    […] ”În aceea zi, am început lecțiile. Ral, profesorul meu răbdător, îmi explica, arătându-mi pe un atlas, după cum a denumit lucrul ciudat din fața noastră și care nu semăna în nici un caz cu atlasul din lumea mea, ce sunt energiile, câmpurile energetice, energia universului și nivelele energetice. Îl ascultam, concentrându-mă pentru a fi cât mai atentă deși mi se învârtea capul de atâtea noțiuni noi. Nu mă ajuta nici faptul că eram atât de aproape de el iar ochii mă tulburau ca de obicei.” – fragment A DOUA REALITATE, VOLUMUL II ( Cartea A DOUA REALITATE, VOLUMUL I, poate fi citită gratuit aici). […]

  8. […] Realizarea celui mai frumos concept (desen, schiță, imagine, grafică, etc) pentru coperta primului volum. Pentru cei care nu au citit cartea A DOUA REALITATE, Volumul I se găsește gratuit  pe link-ul Citește A Doua Realitate. […]

  9. […] urez un an în care visele voastre să devină realitate (A doua realitate), în care ținuturile în care locuiți să fie prospere și să nu devină niciodată kreissere […]

  10. Tata și cărțile | Violeta Balan Martie 20, 2016 la 5:07 pm Reply

    […] A doua realitate , triptic de 3 volume, nu mai este disponibilă în ediție tipărită. De aceea puteți citi primul volum (gratuit) aici […]

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton