De la munte

Strig cât de tare pot… AVEM O ȚARĂ SUPERBĂ. Nu știu care a fost planul Divinității pentru aceste meleaguri, dar a înzestrat acest pământ…cu de toate.

Mă opresc însă asupra munților, pentru că măreția lor îmi crează un sentiment pe care îmi este imposibil să-l descriu. Privesc de pe terasa pensiunii la care m-am cazat masivul Caraiman și văd cum vârfurile zimțate sunt înconjurate de nori pufoși, curgători. Și îi invidiez pentru că sunt atât de aproape de albastrul cerului, asemeni unor uriași ce sfidează (sau poate privesc protector!)vacarmul furnicilor umane de la bază. Natura este… ceva măreț și sublim, iar omul nu ar trebui decât să admire și să venereze.

Mă întreb cum ar fi să locuiești în vârf de munte? Să fi izolat de civilizația în schimbare din orașele de la bază, să fi înconjurat doar de brazii verzi, falnici și măreți, de iarba verde și mereu proaspătă, de liniște… de foarte multă liniște și de un aer curat și puternic oxigenat? Oare ai simți lipsa hypermarket-urilor, oare zgomotul infernal al mașinilor ce străbat orașele de la un capăt la altul neîncetat, ți-ar lipsi?

Poate ar lipsi ceva…totuși: compania semenilor. Pentru că privind vărfurile înalte până la cer se amplifică ideea de sălbăticiune datorată zonelor în care natura dorește să fie singură, în care omul să nu aibă acces (iar stâncile golașe și extrem de abrupte pot fi un exemplu).

Mâine ne-am propus să urcăm la Babele și la Sfinx. Binențeles dacă natura o să dorească să ne acorde acest privilegiu, pentru că știu de anul trecut ce înseamnă o ploaie cu grindină și un vânt puternic, iscate parcă din senin în vârf de munte. Ai senzația că s-a deschis cerul și s-au dezlănțuit toate stihiile naturii.

Această prezentare necesită JavaScript.

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „De la munte

  1. auto inmatriculari bucuresti Iulie 28, 2011 la 10:43 am Reply

    imi place blogul tau

    • violetabalan Iulie 28, 2011 la 4:57 pm Reply

      Multumesc de vizita si sper sa gasiti lucruri interesante.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton