A doua realitate, Volumul II

Fragment din cartea A doua Realitate, Volumul II:

”Am lăsat geamul deschis și mi s-a făcut frig. Aveam senzația că s-a răcit brusc în cameră și am început să tremur.

M-am ridicat din pat să închid geamul. Apropiindu-mă am văzut o ceață albă, lăptoasă, scurgându-se pe pervazul geamului, din exterior în interior. Alarma mea interioară începu să bipăie și instantaneu m-am și protejat.

Împingeam ferestrele să le închid și să opresc fluviul lăptos să intre, dar păreau înțepenite. Forțe nevăzute le țineau, făcându-le rigide. M-am repezit la ușa să ies, să fug din cameră, dar ceața acoperise în întregime podeaua și blocase ușa. Trăgeam disperată de clanță, dar la fel ca geamurile era înțepenită. Panica începu să mă stăpânească și căutam urgent o soluție. Deja picioarele erau învăluite de ceața lăptoasă care se strângea ca un cerc în jurul meu. Un cerc care îmi lua din aer, îmi bloca respirația. Aveam să mor sufocată, mi-am spus îngrozită.

Acoperindu-mă cu haina de protecție, am deschis calea ca  Ral  să aibă acees la gândurile mele. Era deja la ușă și striga să o deschid. panicat ca și mine. Dar eu nu puteam să deschid ușa iar curând, picioarele au devenit imobile pe podea.

Am respirat adânc, am închis ochii, m-am imaginat în locul meu fantastic și frumos de la munte și am întins brațele înainte. Nu mai eram în camera din casa mare, eram departe, în camera din lumea mea de la fereastra căreia priveam munții cu creste înalte, aflate sub lumina binefacatoare a soarelui, sclipind parcă în bătaia razelor. Am simțit corpul cum se încarcă cu energie, cum devine puternic și atunci am știut că pot lupta cu ceața.

Am auzit bubuitul din ușa pe care Ral o forța, sperând că se va deschide.

Am înaintat un pas cu mâinile în față. Ceața s-a retras un pas.

Ral, reușind într-un final să deschidă ușa, își lipi spatele de al meu, imitându-mi mișcările și concentrarea.

 Împingeam ceața pe geam, o forțam să se retragă. Cu mișcări ondulatoare, sinuase, precum un șarpe, se retrase, în urma ei rămânănd totul curat și liniștit.

Am închis geamul și m-am prăbușit pe podea. Deja simțeam că era prea mult pentru un începător. Prea multe evenimente pentru prima zi.

Ral se așeză lângă mine respirând greu. În pragul ușii stăteau Bin, Hallo și Kaleea.

– Ce-a fost asta? am întrebat.

– Gallo încearcă absolut tot. E înverșunat, e din ce în ce mai rău, explică Bea din spatele lor.

– Și-a trimis gărzile… oftă Ral.

– Ceața erau gărzile? Gărzile nu sunt oameni?

– Sunt și oameni și spirite, răspunse Hallo. Spiritele sunt chiar mai periculoase și mai rele decât oamenii. Se pot materializa în orice, oricând și oricum. Și de obicei nu dau greș.”

Primul volum se afla postat in intregime pe Google carti(Google books). Lectura placuta!

Enya cu superbul Only time – http://www.youtube.com/watch?v=jV-R5B9OisA

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton