Exista viata dupa moarte?

Am primit un email de la o cunostiinta cu povestea unui film. Este vorba de- Nosso Lar. Filmul este realizat dupa cartea lui Francisco Cândido (Chico) Xavier, care a fost cel mai respectat medium din Brazilia.Tot din email am aflat ca in Brazilia exista 32 de milioane de oameni cu convingeri spirituale. Xavier a publicat 450 de carti, dar mereu a negat ca ar fi autorul lor, sustinand ca el reproduce doar ce-i dicteaza spiritele. Nosso Lar este cel mai vandut volum.

Citez din e-mail:

„Romanul relatează despre primii ani trăiţi de spiritul dezîncarnat al medicului Andre Luiz într-o „colonie spirituală”, un fel de oraş unde se strâng spiritele între încarnările succesive, cu scopul de a-şi continua lecţiile despre viaţă.

Autorul se prezintă ca un cercetător al lumii spirituale, traducând percepţiile sale într-o formă didactică, mai uşor de înţeles de oameni. Descrie în detaliu minunata colonie de ajutor spiritual Nosso Lar (Căminul Nostru), creată după concepţiile Spiritelor Superioare, în vederea acordării unei asistenţe permanente oamenilor şi spiritelor dezîncarnate.”

Dupa cateva cautari, am reusit sa gasesc pe cineva care are filmul. Si in aceasta seara l-am vizionat iar parerile mele sunt impartite. Nu-mi place cum incepe filmul, iar starea care o creeaza spectatorului nu este deloc placuta. Dar poate asa trebuie sa fie pentru ca este vorba de Purgatoriu. Insa ideea ca poate exista asa ceva iti da fiori si nu te face sa te simti in largul tau. Mutandu-se actiunea in Nosso Lar, culorile si peisajul se schimba in totalitate. Nosso Lar este superb, iar oamenii sunt miraculosi. E trista insa permanenta ingrijorare a personajului in legatura cu situatia familiei lasate in urma. Iar eu n-am reusit deloc sa scap de gustul amar lasat de primele secvente.

Merita insa sa vizionati acest film, sa va faceti propria parere si sa incercati un raspuns la intrebarea Exista viata dupa moarte?

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Exista viata dupa moarte?

  1. Monte Cristo Mai 14, 2011 la 6:00 am Reply

    Traiti-va viata.Dincolo e mai dificil.E vorba de o lume a spiritelor,o lume absolut total diferita de aceea pe care voi pamantenii o traiti aici pe TERRA.
    Stiti care e secretul unei vieti frumoase? O sa-l dezvalui.
    Consumati cat mai putin si daruiti cat mai mult.Dozati-va eforturile si nu faceti excese.Feriti-va cat mai mult de medicamentele clasice,de chimicale in general.Cresteti un animal.
    Incercati sa nu iubiti cu patima.Asta e tot.
    Au revoir!

  2. violetabalan Mai 14, 2011 la 6:26 am Reply

    Lumea de dincolo este un mister. Daca exista, de ce oare nu trebuie sa stim si noi despre ea(cum arata, ce ne asteapta)?
    Sfaturile dumneavoastra sunt corecte si ar fi ideal ca omenirea sa se ghideze dupa asemenea percepte, dar…

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton