A doua realitate- Volumul II

Editura Etnous (Brasov) mi-a facut azi o bucurie imensa, anuntandu-ma aparitia celui de-al doilea volum al cartii mele, A doua realitate.

Fragment carte:
$$-Trecerea mea, s-a făcut cu ceva timp în urmă, lăsând, sau mai corect, părăsind ce aveam mai scump. Tot ce am încercat să clădesc și să realizez s-a pierdut. Eu am pierdut totul în acea lume. Ei au rămas acolo și încearcă să-și ducă viața mai departe. Ei, adică soțul meu Mihai și fiica noastră Ioana, familia pe care mi-am dorit-o și pe care am ales s-o părăsesc într-o secundă.
În urmă cu o lună, apelând la cea mai mârșavă metodă posibilă, aceea de a jigni și a răni un om, de a distruge într-o clipă o dragoste clădită în atâția ani, l-am părăsit pe Mihai. Încă mai simt gustul amar al cuvintelor pe care i le-am spus, veninul lor sfredelindu-mi, ca un fier încins pieptul. Știu că trebuia s-o fac. Știu că altfel nu m-ar fi lăsat să plec, dar asta nu justifică cu nimic ceea ce am făcut-$$

Deocamdata nu este disponibila decat pe magazinul lor http://www.daruieste.eu/cumpara/a-doua-realitate-vol-ii-1239509.

In curand insa va ajunge si in librariile din Tulcea. Voi anunta aparitia ei in librarii, unde se gaseste deja volumul I.

Recenzia Editurii Etnous despre volumul II:

„Daca in Volumul I eroina romanului are sansa unica de a descoperi prin intermediul visului, o lume paralela celei pe care o traieste in realitate, fiind uimita de ce gaseste acolo, in Volumul II autoarea ne fascineaza prin frumusetea sentimentelor eroinei pentru noul iubit. Este o continua lupta a ei si a lui, impotriva fortelor tereste ce vor sa-i desparta, lupta care paradoxal le secatuieste energiile vitale, dar ii fac totodata mai puternici, mai decisi sa ramana impreuna.”

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „A doua realitate- Volumul II

  1. narit Mai 12, 2011 la 12:37 pm Reply

    Felicitări, şi ţineţi-o tot aşa! În semn de apreciere, v-am introdus un post cu prezentarea cărţii şi un link la blogul dvs., privind apariţia cărţii.
    Nicolae C. Ariton

  2. violetabalan Mai 12, 2011 la 3:45 pm Reply

    Multumesc pentru felicitari si link-ul de pe blogul dumneavoastra. E o surpriza extrem de placuta care ma onoreaza.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton