Tinta

Deschid ochii privind anevoios in jur, cu ploapele grele si apasatoare. Clipesc de cateva ori pana disting culorile si nuantele lor. Vad in schimb lumina puternica si totusi cenusie a unei zile noi. Nu-mi amintesc daca am visat ceva, dar ciudat, imi simt sufletul greu. Tristetea care ma cuprinde este inexplicabila insa ma afunda intr-o deznadejde primejdioasa.

E bine totusi ca sunt constienta de starea mea si pot sa-mi spun: „Stop! Ce naiba se intampla?De ce ma simt asa?”

Ma ridic cu greu din pat, nu pentru ca as fi bolnava ci pentru ca deodata picioarele mele au atasati plumbi invizibili, pentru ca mainile par imprumutate de la marionete a caror sfori esentiale s-au rupt.

Pret de cateva clipe ma sprijin de marginea patului, cuprinsa de sfarseala si tristete.Cand tot corpul doreste sa se simta rau e cumplit de greu sa comanzi creierului sa faca exact pe dos. Respir de cateva ori adanc, imi impreun degetele si ridic capul. Reusesc sa afisez un zambet fortat in coltul gurii si incerc sa-mi spun cat mai convingator:

„Nu am nici un motiv sa ma simt rau. Nu am nici un motiv de tristete. Viata mea este perfecta, la nivelul ei, iar eu trebuie sa incep aceasta zi in cele mai bune conditii, pentru ca este o noua zi in drumul meu spre…TINTA.”

Si deodata simt un fior trecandu-mi prin vene, simt impulsurile nervoase care-mi incarca organismul cu energie, pulsul accelerandu-se, iar cuvantul TINTA, singurul existent in acel moment in minte, devine din ce in ce mai mare si mai colorat.

Sfarseala, oboseala si lipsa de chef dispar treptat, ca prin minune.

„Eu am in aceasta viata o TINTA si aceasta zi ma aduce mai aproape cu o zi, de indeplinirea ei”, imi spun cuprinsa de euforie. Privesc din nou pe geam si vad acum cat de luminos este peisajul, cat de vii sunt culorile, aud cat de frumos canta pasarile si zambesc fara sa vreau.

„Multumesc Doamne, pentru aceasta noua zi care va fi minunata.”

Iar lanturile grele, care mi-au incatusat trupul si mintea s-au rupt.

Tag-uri:, , , ,

3 gânduri despre „Tinta

  1. Viorel Grecu Mai 8, 2011 la 1:35 pm Reply

    Interesant articolul !

  2. Cum Faci Rost De Apa - despre 2012 Mai 11, 2011 la 9:45 pm Reply

    […] Pentru a afla mai multe vezi si: https://violetabalan.wordpress.com/2011/05/08/tinta/ […]

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton