Iert!

Daca ieri mi-am amintit ca putem spune Multumesc, chiar si unor oameni care nu mai fac parte de mult din viata noastra, astazi vreau sa IERT. Si vreau sa fac acest exercitiu care, recunosc , presupune multa vointa, in special cu oamenii care mi-au facut rau mie si familiei mele. Oamenii care au crezut ca prin rautatea si intriga lor vor reusi sa ne distruga. A ierta este cel mai frumos cadou pe care ti-l poti face , pentru ca eliberezi lanturile care te incatuseaza de o amintire neplacuta, de un sentiment de neputinta , frustrare si furie. Si mai ales prin iertare, anulam planurile celor care au dorit sa ne faca rau! Bariera pe care o postam intre ei si noi nu poate fi depasita cu toata inversunarea lor. Nu degeaba se spune ca iertarea este cea mai puternica arma. Astfel am ajuns sa iert:

– persoanele care au dorit sa marginalizeze existenta mea si a familiei;

– oamenii care au trecut prin viata noastra ca meteorii, dorind sa parjoleasca totul in cale;

– persoanele care ne-au tratat cu superioritate in momentele de necaz;

– persoanele apropiate care au avut momente de ratacire si au uitat ca ceea ce conteaza pana la urma este totusi familia;

– persoanele care nu ne pot iubi;

– persoanele care s-au crezut invingatoare in partida de sah a vietii;

-persoanele care au rasturnat scaune si fotolii in cautarea celui mai comod;

-persoanele care nu ne accepta asa cum suntem;

– persoanele care ne-au facut rau neintentionat;

Ganditi-va, puteti sa iertati cu adevarat? Cum va simtiti?

Tag-uri:, ,

Un gând despre „Iert!

  1. btibic Aprilie 18, 2011 la 3:49 am Reply

    Este foarte adevarat ca atunci cand reusim sa iertam, planul nostru cauzal se separa de planul celui pe care-l iertam, astfel incat ele devin paralele.
    Astfel, viata noastra nu mai poate fi influentata de existenta si actiunile celui pe care l-am iertat.
    Eu am probat si functioneaza.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton