A doua realitate, Volumul I -Fragment

3. SALVAREA

       Respiraţia îmi deveni dintr-o dată şuierătoare, inima încercând să facă faţă unei presiuni fantastice. Am deschis ochii şi am privit în jur speriată. Simţeam apa rece pe faţă, pe păr, care îmi strângea corpul ca într-o menghină. Îmi mişcam braţele haotic, încercând să mă ridic la suprafaţa ei, dar ceva mă trăgea mai în adânc. Uitasem toate mişcările de înot, cele elementare care puteau să-mi salveze viaţa. Am încercat să-mi reglez respiraţia, dar apa  rece din gură, nas, urechi, îmi îngheţă muşchii, forţând inima la un efort suplimentar. Spaima s-a transformat în panică. Urma să mă înec.

     Deodată, două braţe mari, apărute parcă din neant, m-au apucat brutal  de mâini şi m-au smuls din încleştarea apei. Am clipit, sperând să-mi limpezesc vederea, să îndepărtez apa din ochi. Braţele mă dureau şi simţeam strânsoarea celui care mă ridica. Am întors capul pentru a explora şi am văzut. Bărbatul din visele mele mă ţinea strâns de braţe eliberându-mă din încleștarea apei reci. Fața lui era tristă şi împietrită. Dintr-o singură mişcare, mă luă în braţe şi mă aşeză pe nisip. Am încercat să privesc în jur, dar ochii lui albaştri m-au ţintuit, imobilizându-mă.

Se uita la mine cu durere şi tristeţe, încercând să înţeleagă rostul unui asemenea gest necugetat. Am încercat să mă mişc. Simţeam nisipul cum se lipeşte de corp și am sesizat sclipirea ce-o produceau razele soarelui pe pielea udă. Dar el, dintr-o singură mișcare s-a ridicat în picioare şi l-am auzit şoptind.

– Te rog. Să nu mai faci. Este prea greu, îmi este prea greu…, spuse cu glas sugrumat, după care mi-a întors spatele şi s-a îndepărtat.

           L-am privit confuză, dorind să-l strig, să-l opresc să plece de lângă mine, dar n-am putut decât să-i urmăresc paşii pierzându-se în nisip, cu gura încleștată. Dispăru în ceaţa deasă care se apropia. M-am ridicat  privind uimită nisipul, apa din care am ieşit şi pădurea care se vedea la câţiva paşi. Nu auzeam nici un zgomot. Nici adierea vântului, nici foşnetul frunzelor, nici unduirea lină a valurilor apei. Natura era încremenită într-un timp incomensurabil.

           M-am trezit… pentru că a sunat ceasul.

           Mi-am întins corpul simțind dureri ascuţite în zona muşchilor, ca după un efort fizic deosebit. Mihai se ridică şi aprinse lumina.

          – O Diana, l-am auzit. De ce nu te-ai uscat aseară pe păr? Încă este ud şi ştii că te doare capul.

           L-am privit confuză. Pentru a verifica, mi-am atins părul cu mâna. Era la fel de ud ca atunci când ieşeam de sub duş. Şocul a fost puternic iar Mihai a sesizat imediat brusca mea rigiditate.

Cartea poate fi achizitonata in Tulcea de la Libraria Ion Creanga (Casa Cartii), La Mall sau cea de pe strada Babadag.

Pentru alte orase, poate fi achizitionata de pe situl Editurii Etnous(Brasov), link: http://librariaetnous.shopmania.biz/cumpara/a-doua-realitate-vol-i-1021927

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Lecturi de mamica

recenzii carti, timp liber, dezvoltare personala, parenting

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton