O carte, un autor

De curand am terminat cartea lui Paul McKenna, O VIATA NOUA IN 7 ZILE, aparuta la Editura Litera. Sunt abia la prima citire, nu am si aplicat cele 7 principii pe care le dezvolta in cele 7 zile si care au la baza o serie de exercitii. Surprinzator pentru mine este faptul ca am cumparat cartea( impreuna cu revista Felicia) alaturi de un CD de programare mentala.

Cartea face parte din categoria celor motivationale, dar are o serie de elemente noi. Mesajul ei este unul extrem de simplu si benefic. Cu ajutorul mintii, dirijind-o si modeland-o dupa propriile dorinte, poti infaptui orice. Autorul sustine ideea ca suntem la un pas de o evolutie fantastica a omenirii, ca programarea noastra mentala pentru succes este tot ceea ce ne lipseste. Sfaturile lui presupun si o introspectie, analiza eu-lui si a dorintelor pe care le avem. M-a amuzat insa ideea de a-ti „ingheta” dusmanii. Oamenii care ne fac rau, nu neaparat fizic, care ne creaza o stare de disconfort cand ne aflam in apropierea lor trebuie indepartati. Aceasta idee am intalnit-o si in alte carti, una prezentand o teorie interesanta. Se spune ca energia noastra ne apara impotriva altor campuri energetice care sunt daunatoare. Cu timpul persoanele care ne fac rau sunt indepartate din anturajul nostru si intr-un fel sau in altul ele platesc pentru raul facut.  McKenna ofera insa o solutie imediata pentru a face fata stresului provocat de existenta celor care ne amarasc viata. Solutia propusa de el m-a amuzat cand am citit-o dar a doua zi am aplicat-o si a avut efect.

Imagineaza-ti ca persoana enervanta, stresanta, care iti macina nervii, are pentru cateva secunde un nas de clown, urechi de magar, un ochi verde si unul negru si ingheata-i imaginea. Apoi elimina culorile, pastrand doar alb si negru si indeparteaza imaginea pana ajunge un punct. Adaug eu la aceasta tehnica fapul ca in momentul in care aceea imagine a devenit un punct in departare am suflat usor pentru a-l indeparta. Pot sa va spun ca in secunda imediat urmatoare persoana stresanta pentru mine si-a pierdut efectul, i-am zambit chiar si am putut sa-mi vad mai departe de treburi.

Stresul este cel mai mare dusman al omului. El este cauza nefericirii, plafonarii noastre ca fiinte constiente, al bolilor din ce in ce mai numeroase. Iar organismul nostru raspunde chimic la stress, prin surplusul unor substante sau prin diminuarea altora. Sfaturile lui McKenna sunt simple, la indemana oricui si dupa spusele autorului au ajutat mii de oameni sa-si rezolve problemele.

Un citat din carte:

 „Oamenii dau intotdeauna vina pe circumstante pentru a justifica cine sunt. Eu nu cred in circumstante. Oamenii care razbat in aceasta lume sunt cei care cauta circumstantele pe care si le doresc, iar daca nu le gasesc le creeaza”

George Bernard Show

Mi-a placut cartea lui si o recomand celor care au curajul sa accepte ca trebuie sa schimbe ceva in viata.

Tag-uri:,

Un gând despre „O carte, un autor

  1. btibic Aprilie 8, 2011 la 1:36 pm Reply

    De foarte multe ori, aceste „trucuri” dau rezultate.
    Totul este sa ai incredere in ele, iar spre binele tau sa nu le folosesti in scopuri „murdare”.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton