Sunt foarte bucuroasa

De ce? Pentru ca am oferit doua carti unor oameni deosebiti, unor persoane care au avut ceva de spus pe blog. Si mai sunt bucuroasa pentru ca am fost sunata de persoane pe care nu le-am vazut si auzit demult dar care au gasit cumva cartea, au citit-o si au tinut sa ma felicite. Ma bucur enorm ca le-a placut. Doamna Zoe, o cunostiinta veche mi-a spus ca „am lasat-o cu ochii in soare”. Mi-a cerut special sa-i dau continuarea. I-am explicat ca este in lucru la editura, dar nu mi s-a parut mutumita de raspuns.

Cititorii mei de pana acum femei si barbati au caracterizat-o cam asa:

-Se citeste cu placere,

-Se citeste cu sufletul la gura,

-Sunt curios care este viitorul lui Mihai,

– Interesanta imbinarea intre realitate si fictiune,

– Oare exista o asemenea lume?

– O…e superb Ral, exista in realitate?

– Care este alegerea finala?

Cam astea sunt punctele lor de vedere. Astept si impresiile celor doua persoane din Motru si Constanta.

Dar pana atunci  ofer in continuare primul volum din A doua Realitate. Nu trebuie decat sa postati un comentariu despre ce inseamna lumi paralele pentru voi(alaturi de adresa de email pentru a va contacta).

Sa nu vi se para ciudat pentru ca intr-o lume ahtiata dupa bani eu va ofer cartea mea. Cel mai frumos lucru este sa faci cadou unui necunoscut.

A doua realitate-Volumul I

Tag-uri:, , ,

6 gânduri despre „Sunt foarte bucuroasa

  1. Maria Martie 28, 2011 la 8:27 pm Reply

    Bravo Valita. Ai un bun sfatuitor in Cristi. E un lucru mare.

    • violetabalan Martie 29, 2011 la 4:12 pm Reply

      Multumesc Ticale. Ma gandeam sa-ti propun ceva. Ce ar fi sa-mi dai niste poze cu superbele lumanari pe care le fabrici manual ca sa le pun pe blog si sa-mi mai inveseleasca paginile?

  2. carmen catana Aprilie 3, 2011 la 1:26 pm Reply

    Sunt foarte bucuroasa ca mi-ai oferit privilegiul de a-mi exprima o parere in legatura cu cartea.
    Precizez ca este o parere nascuta dupa capitolul 3,”Salvarea”si dupa o discutie cu un foarte bun prieten mult mai documentat decat sunt eu in acest moment.
    In stari alterate de Constiinta se poate petrece si o bilocatie ,adica sa fii in doua locuri diferite si facand doua lucruri diferite.
    Si cred ca important e altceva…TU AI MINTEA DESCHISA pentru asa ceva,deci spiritul tau te pregateste pentru o noua gama de experiente utile in evolutia ta la nivel de Spirit intrupat
    Starile alterate de constiinta sunt numite asa de medicina alopata intrucat nu au alta explicatie dar constiinta functioneaza CONCOMITENT pe toate nivelele de vibratie
    si pe masura ce Mintea devine tot mai mult unealta ascultatoare ne ajuta sa sesizam concomitent functionarea noastra in cat mai multe planuri de vibratie
    Intrebarea este daca se poate vorbi de intrarea in alta dimensiune…sau bilocatia este la nivelul aceleiasi dimensiuni…In sensul cel mai simplu e doar la acelasi nivel dar in sens largit se poate spune ca poti fi si in Universul CAUZAL si in Universul FIZIC
    De fapt CHIAR asa si suntem .DOAR limitele actuale ale mintii noastre ne creaza aceasta iluzie ca suntem doar aici…De unde esti sigura ca tu esti acum la Tulcea si eu la Motru?
    De unde crezi ca STII asa ceva ?
    In sens mai larg e chiar alegerea ta de la nivelul SINELUI tau spiritual pentru a putea avea experienta acestei vieti chiar asa cum o ai acum,pentru ca in felul cum curge ea este o logica umana si o Logica Divina care este supraumana si de neinteles pentru constiinta de turma.

  3. violetabalan Aprilie 3, 2011 la 2:09 pm Reply

    Albert Einstein a spus un mare adevar:
    „Realitatea este doar o iluzie, desi este una foarte persistenta.”

  4. zing.ro Aprilie 15, 2011 la 12:36 pm Reply

    […] Pentru mai multe despre acest subiect poti citi: https://violetabalan.wordpress.com/2011/03/28/sunt-foarte-bucuroasa/ Tags: constiinta divina, inteligenta universala, universalitatea constiintei […]

    • violetabalan Aprilie 15, 2011 la 5:39 pm Reply

      Multumesc si felicitari pentru articol.

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton