A inceput o noua saptamana( a doua din acest an)

As vrea sa inteleg de ce ziua de vineri trece cel mai greu iar ziua de luni zboara efectiv? Binenteles ca ma refer la timpul petrecut la job.
Mi-am pus intr-o zi intrebarea, daca imi iubesc jobul. Dar mai intai m-am intrebat ce inseamna a iubi jobul. Ceva de genul:
1. Ma scol inaintea ceasului, iar in momentul in care suna am deja un zambet de fericire pe fata.
2. Ma imbrac repede, calculand timpul ce-l am la dispozitie pentru machiat, eventual o mica cafea, incropit un pachetel si strans patul.
2.Intotdeauna ies pe usa la 6 fix ca sa am timp sa ajung conform planului la serviciu.
3. Alerg la taxi( daca sotul sau partenerul nu este disponibil sa ma duca pana la serviciu), ma arunc in spate( nu-mi place sa stau langa soferi necunoscuti).
4. Ii spun repede unde vreau sa ajung si eventual insist ca sa inteleaga ca ma grabesc, nu pentru ca s-ar putea sa intarzii ci pentru ca nu concep sa-mi incep ziua de munca cu o intarziere.
5. Parcurg drumul pana la birou in pas alert, cu capul sus, privindu-i ironic pe cei ce se taraie pana la serviciu, pe somnorosii care nu vad pe unde merg, pe cei care raspund numai cu „Ihi” pentru ca inca dorm.
6. Binenteles ca sunt prima in birou, binenteles ca imi deschid in viteza calculatorul si agenda ca sa vad programul zilei.
7. Acum imi permit o mica pauza pentru o cafea sau un ceai (doar am ajuns prima si pana la inceperea programului mai este timp suficient)
Si fac toate astea cu cel mai gingas si mai satisfacut zambet din lume. SUNT LA JOB.

Analizand toate aceste puncte, am ajuns la urmatoarea concluzie: Sunt pe drumul cel bun. S-ar putea ca intr-o zi sa-mi iubesc jobul.

Un gând despre „A inceput o noua saptamana( a doua din acest an)

  1. BtibiC Ianuarie 10, 2011 la 4:42 pm Reply

    Daca toti am rationa si ne-am comporta in acest fel, cu siguranta am scoate tara din criza (in primul rand ar creste productivitatea si economia, dar mai mult decat atat, impotentii care ne conduc impreuna cu tot restul clasei plotlogice ar pleca din tarisoara noastra, crezand poate ca printr-o anumita tehnica cazuta in mana poporului au fost teleportati pe alte meleaguri).

Lasă un răspuns

Sunt discromat şi sunt şofer

interlocutor: chiar crezi că merită maşina atâta efort ? eu: nu maşina, ci libertatea

Bibliocarti

Hrănește-te cu lectură!

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

PLĂSMUIRI

Lumea este aşa cum ţi-o imaginezi...

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Violeta Balan

De la o zi la alta

Comunitatea poveștilor de viață

Pentru că fiecare poveste a fost trăită de cineva, pentru că toate drumurile noastre sunt presărate cu povești iar undeva, pentru toate poveștile există un final. Trimiteți poveștile voastre de viață pe adresa de email povestideviata_ro@yahoo.ro .

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Blogul lu' Titi

De la o zi la alta

calatorprintaramea

Just another WordPress.com site

Creativitatela feminin

”Manifest pentru creativitate...de la mic la mare”

TRĂIEŞTE VIAŢA FĂRĂ BANI!

După o jumătate de secol, constat că nu banii mi-au călăuzit devenirea, ci oamenii cu care am venit în contact... Vouă, tuturor, oameni dragi, vă mulţumesc! Mă înclin Înţelepciunii tale, Cititorule, pentru clipa de atenţie şi răbdare!

MISTERELE DUNARII

blogul cărților TULCEA, LA 1870 și MISTERELE DUNĂRII, autor Nicolae C. Ariton